
BOBKOVA BRAND
Бренд BOBKOVA створений дизайнеркою Крістіною Бобковою в Києві в 2000 році

Хронологія
У 2009 році колекція бренду перемогла в конкурсі L'Officiel France і дизайнерка отримала грант на навчання в Instituto Marangoni (у Парижі).
З 2010 року бренд BOBKOVA вийшов на міжнародний ринок з продажами в США, став постійним учасником міжнародних виставок : Fashion Coterie (Нью-Йорк), WHITE Show (Мілан), MODE (Шанхай), Pitti Uomo (Мілан).
Також проводив шоу-руми і покази під час тижнів моди в Парижі, Берліні, Києві, Нью-Йорку, Мілані та Катовіце.
У 2021 році Кристина Бобкова (бренд "BOBKOVA") стала кращим дизайнером жіночого одягу - за версією Best Fashion Awards (найпрестижніша модна номінація України).
З 2022 роки бренд став постійним учасником Berlin Fashion Week.
Шоу-рум і цех BOBKOVA розташований на Воздвиженці – історичному центрі Києва. Тут виробляється 90% всієї продукції. Окрім того, ми співпрацюємо з підприємствами на аутсорсі в Київській області і на Західній Україні, з постачальниками в Італії та Німеччині.

#1
Філософія бренду
Основа філософії бренду BOBKOVA – GENTLEWOMEN, Japanese MasterСut,Confident Femininity.
Бренд пропонує свою ідею повсякденного одягу. Дизайнерка створює "речі, релевантні незалежно від часу і ситуації", "непрості речі, які легко носити". Знакові речі бренду відрізняє японська дисципліна крою. Асиметрична сукня - це переосмислена чоловіча сорочка. У крої брючної двійки використовуються деталі східного одягу. Бренд переосмислює гендерні стереотипи в одязі і робить речі, які підтримують бажання заявляти про силу і жіночність.

#2
Мета та місія бренду
Основна роль BOBKOVA лежить в соціальних і культурних аспектах. Ми відстоюємо рівність в усіх її проявах, розмиваючи гендерні межі. Жіночність, сила, витонченість, естетика - наші критерії, коли мова йде про моду і красу. Ми транслюємо оптимізм; дбайливе відношення до людей і простору; ідею повної свободи в тому, що ми робимо, не боючись виходити за рамки стандартного і буденного на користь речей, що приносять нам радість.
Ресайкл- важлива частина нашої роботи. Ми повторно переробляємо сировину або вироби, використовуючи ручну працю і піклуючись про екологію. Ми, як український бренд, вивчаємо, зберігаємо та переосмислюємо у своїх колекціях традиції своєї країни і доносимо всьому світу через колекції наш погляд на українську культуру.

Передісторія та натхнення
Kristina Bobkova
Крістіна Бобкова закінчила Київський Національний Університет Технологій і Дизайну, а також університет Марангоні за фахом «фешн дизайн». Перша студентська колекція була створена в 17 років, а в 1998 році, був дебют професійної колекції, яка відкрила Український тиждень моди, після якої Крістина потрапила в 5-ку кращих українських дизайнерів.
Багато років працювала з телевізійними шоу, як дизайнер і стиліст українських зірок шоубізнесу, спорту, театру і телебачення; а також художником костюмів в кінематографі.
В основу бренду закладений витончений мінімалізм, японський крій, любов до високої якості і технологічності. Натхненням стають творчі поїздки, вивчення культури своєї рідної країни і побуту інших народів, тиша і відлюдні місця планети, музеї і виставки сучасного мистецтва, книги, фільми, архітектура і вінтажні ринки. Одним з ключових моментів створення колекції є захоплення дизайнерки сильними творчими жінками,які змінюють світ.